Friday, October 14, 2016

Forex Robot Olx

Ek is bly julle almal om forex handel ALERTS SEISOEN 16 Net soos gister, 2015 is weg. Die goeie laat weet dat 2015 didnt gaan met leë hande, dit het met 'n baie verloor soveel rekeninge geblaas, alles te danke aan mnr hoë hefboom. Dit het met baie oorwinnings sowel in werklikheid groot oorwinnings. Baie accouns verdubbel met 'n kliek, en weer ons dank aan mnr hoë hefboom, die tweesnydende swaard en net soos Garri Ijebu, baie rekeninge gegroei. Baie Catastrophe gebeur, waardig noem is die 15 Januarie SNB rentekoersbesluit, woord nie kan sê wat gebeur het daardie dag soos dit het baie handelaars en makelaars verpakking. Baie mense het by die mark en 'n klomp mense verlaat. Al hierdie en nog baie meer is wat vorm ons 'n uitstekende handelaar AKA Heilige Graal geword. Maar ek wil elke handelaars smeek om agter alles verloor wat hulle het in 2015 op 'n vars bladsy sit en die nuwe jaar begin. Ek wil ook die bemarkers waarsku om weg van hierdie draad bly, as jy nodig het om 'n Forex robot te verkoop, gaan na OLX of Jumia. As ons handel in hierdie nuwe jaar, my wens is dat die tegniese, Fundamentele en Sentimental god van Forex voortdurend reënbuie van groen pitte op ons. Gelukkig pipful jaar almal. 17 Hou Van 1 Deel Die Suksesvolle Trader 1. Hulle weet hoe om te beheer en te bestuur hul emosies. 2. Hulle is risikobestuurders 3. Hulle is geduldig 4. Hulle is laastens gedissiplineerde, het hulle nooit moed opgee nie. Ons wens u almal 'n gelukkige nuwe jaar en 'n baie PIPFUL 2016. Ek het nooit geweet dat Karlebolu is 'n historikus, goeie werk daar en my Ogas in die familie, mag hierdie jaar maak ons ​​sien meer redes om te lag, kan rooi kleur nooit verskyn in ons rekening geskiedenis, kan ons beheer oor ons emosies soos ons neem die uitdagings van 2016 en mag God veroorsaak dat ons groete vir ons mede-handelaars bowenal het, sal ons nooit die slagoffer van 'n scammer of frauster, amen. Hiermee onderneem ek uncondition bydraes tot die groei en sukses van hierdie familie vanjaar. quotFX IS SWEETquot. Vir grafiek patroon handelaars. Happy New Year gelukkige nuwe jaar en voorspoedige en vrugbare nuwe jaar. Karlebolu: Ek is bly jy al op forex handel ALERTS SEISOEN 16 Net soos gister, 2015 is weg. Die goeie laat weet dat 2015 didnt gaan met leë hande, dit het met 'n baie verloor soveel rekeninge geblaas, alles te danke aan mnr hoë hefboom. Dit het met baie oorwinnings sowel in werklikheid groot oorwinnings. Baie accouns verdubbel met 'n kliek, en weer ons dank aan mnr hoë hefboom, die tweesnydende swaard en net soos Garri Ijebu, baie rekeninge gegroei. Baie Catastrophe gebeur, waardig noem is die 15 Januarie SNB rentekoersbesluit, woord nie kan sê wat gebeur het daardie dag soos dit het baie handelaars en makelaars verpakking. Baie mense het by die mark en 'n klomp mense verlaat. Al hierdie en nog baie meer is wat vorm ons 'n uitstekende handelaar AKA Heilige Graal geword. Maar ek wil elke handelaars smeek om agter alles verloor wat hulle het in 2015 op 'n vars bladsy sit en die nuwe jaar begin. Ek wil ook die bemarkers waarsku om weg van hierdie draad bly, as jy nodig het om 'n Forex robot te verkoop, gaan na OLX of Jumia. As ons handel in hierdie nuwe jaar, my wens is dat die tegniese, Fundamentele en Sentimental god van Forex voortdurend reënbuie van groen pitte op ons. Gelukkig pipful jaar almal. Tags: Currentprice, benpuzzy, iheanyiebeneze, fxbomovi, sweetmaris, naijababe, naturetalk, jamce, raycolz84, kirinwa, owliver, Edd1e, surveycash, drpips. endfx1, docus, pipsurgeon, adeniya33, honerio1, JAKpayen, Frenchman2, MEZ, fxstory, moneyy, hoofletters, FxDuke, Ogbroraph, pocapoco88, dorodee, LacoinINC et al. As ek nie noem jou naam, abeg geen kwaad maak. Asseblief ek het jou hulp nodig. Ek nodig het om handel te plaas wanneer die mark 'n spesifieke inskrywing punt bereik. Maar ek weet nie hoe om dit te doen, want ek nie altyd is op my rekenaar te handel plaas op die tye wanneer daardie pit vlak of inskrywing punt bereik. Is dit moontlik vir my om te maak 'n voorafbestelling op my MT4 platform versoek vir die handel wat uitgevoer moet word wanneer daardie pit vlak bereik asseblief hoe doen ek dat ek regtig hoop dat jy die dinge wat ek hier geskryf het verstaan. Gretig wag op jou antwoord. Dankie. As 2015 ten einde loop en ons almal maak gereed ons onderskeie vakansie tradisies uit te voer, dit is 'n goeie idee om 'n geruime tyd te neem en maak seker jou handel prestasie vir 2015 en neem 'n eerlike blik op wat jy reg gedoen het, wat jy verkeerd gedoen het en die belangrikste, hoe jy kan verbeter as 'n handelaar. Die mees frustrerende deel van die saak is nie met 'n verlies van handel of mis te loop op 'n goeie een, dit is die gevoel om te weet jy iets verkeerd dat jy geweet het verkeerd op die tyd wat jy dit gedoen het, was gedoen, maar jy het dit anyways. Dit stem ooreen onvermoë om handel foute wat jy weet hoe om op te los op te los, is gewoonlik die grootste rede waarom die meeste handelaars sukkel en versuim om geld te maak. So, as ons sluit uit 2015 en begin die nuwe jaar, sy tyd om voorraad van die dinge wat jy kan beheer in jou handel, dinge wat jy kan nie beheer neem en aanpas jou handel plan te kry en bly op die regte spoor vir die nuwe handelsmerk jaar wat voorlê. Moenie handel oor die vakansie sy wyse om 'n geruime tyd neem uit die handel rondom vakansiedae soos Kersfees en Nuwe Jaar. Markte is gewoonlik baie stil anyways rondom hierdie tye en likiditeit is laag, so daar kan 'n baie Gapping of vreemde / wisselvallige prys aksie wees. Ek het altyd stuur helder van die markte 'n paar dae voor Kersfees en reg voor die nuwe jaar so goed. As jy het 'n rowwe handelsjaar beleef, met 'n paar weke af aan die einde van die jaar is gewoonlik die beste medisyne vir terugkom herlaai en helder in die nuwe jaar. Die enigste manier om 'n einde te maak aan 'n slegte loop van verliese in die mark wat veroorsaak word deur emosionele handel, is om net te stop handel vir 'n rukkie, en die einde van die jaar rondom hierdie tyd is 'n groot geleentheid om dit te doen. Dit is ook 'n goeie tyd om te besin oor jou 2015 handelsprestasie en ontwikkeling van 'n plan om te verbeter in 2016, wat die volgende oefeninge wat jy moet help met opname maak van wat jy gedoen het reg vanjaar Im seker 2015 wasnt al sleg vir jou in die mark. Let op die dinge wat jy vanjaar goed gevaar het in jou handel, nie vergeet wat dit was en hoe jy dit gedoen het. Maak aantekeninge van wat jy reg gedoen en klop jouself op die skouer vir die dinge. Bly gedissiplineerd in jou handel oor die loop van 'n volle jaar is baie moeilik, en dit is 'n groot rede waarom dit lyk so moeilik om konsekwent geld te maak in die mark. Dus, as jy het bly gedissiplineerde, selfs met net sekere aspekte van jou handel benadering / plan, maak seker dat jy dit erken en voortgaan om dit te doen in die nuwe jaar. Ek stel voor om 'n tjek mark of 'n ster langs daardie dele van jou handel plan wat jy voel vol vertroue in en dat jy getrou gebly aan die hele jaar in 2015. Neem voorraad van wat jy verkeerd gedoen het Nou, hier is die sleutel wat het jy gedoen verkeerd in jou handel oor die loop van die afgelope jaar wat jy kan probeer om op te los in 2016 'n wyse ou professionele handelaar het eenkeer vir my gesê: Fokus bietjie op jou verloorders en nog minder op jou wenners. Dit was nie totdat 'n paar jaar later dat ek begin om te verstaan ​​wat hy eintlik bedoel. Wat hy bedoel, is dat omdat elke oomblik in die mark is uniek en geen twee ambagte is ooit presies dieselfde, dit maak geen sin om te dink oor die wen ambagte of opgewonde raak oor hulle, want die volgende keer dat dieselfde setup sien jy, die gevolg kan anders wees. Met verliese, dieselfde ding staan ​​die volgende handel kan nie 'n verlies wees, so dont oormatig fokus op die verlies nie, maar jy kan in staat wees om iets te leer uit 'n verlies as dit was een wat jy kan vermy. Lees hierdie artikel om die verskil tussen verliese kan jy vermy en diegene wat jy kan nie leer. So, die punt is, die dinge wat jy verkeerd in jou handel oor die loop van 2015 het waarskynlik gelei tot verliese wat jy kan vermy. Dit moet jou doel vir 2016 rectificatie-emosie veroorsaak handel foute wat lei tot verliese wat jy deur middel van behoorlike handel praktyke vermy kon gewees het nie. Handelaars dont verdwyn uit te steek om hul handel strategie as hulle met behulp van 'n goeie handel strategie (soos prys aksie), is hulle gewoonlik verdwyn uit om dieselfde foute oor en oor en nie leer uit hulle. Ek weet jy weet wat Im praat hier, sodat jy moet besluit om die verandering vir die nuwe jaar te maak. Baie kry op die regte spoor met handel, is ongeveer net 'n besluit om te verander om handel te stop gebaseer op emosionele impulse soos gierigheid en vrees en vashou aan daardie besluit oor 'n lang tydperk van die tyd. Formuleer 'n plan om te verbeter Jy moet altyd vorentoe beweeg en vorder, nie agteruit beweeg. Verbind om die beëindiging van dié herhalende handel foute wat jy weet wat jy kan foute reg soos die handel met geen sein teenwoordig, waag meer as jy weet jy moet, bydra tot net posisies omdat hulle wins (wat gulsig), ens Die hierdie foute van menslike begeerte wat tipies veroorsaak handelaars om te misluk. Jy wil vinnig geld te maak, met min moeite, maar dat net isnt hoe die wêreld werk, en dit sluit die markte. Die enigste manier om geld te handel maak is deur 'n handel strategie soos my prys aksie metode, 'n verhandeling van plan daaruit en met die dissipline en geestelike krag om daarby te hou oor 'n lang genoeg tydperk om jou te laat jou wen ambagte geneutraliseer jou verloorders. Maar as jy dit nie vashou aan jou handel plan en jy weet jy het gestruikel, nou (die einde van die jaar) is die beste tyd om voorraad van wat jy gedoen het reg, verkeerd te neem en uit te vind hoe jy kan verbeter, want alles wat jy doen , jy nie wil om daar te sit in dieselfde posisie 'n jaar van nou af wonder waar jou handel verkeerd geloop het en waarom jy didnt enige geld te maak vanjaar. STERKTE HIERDIE handelsjaar 2016 My penvriend, gelukkige nuwe jaar, Forex is 'n outomatiese uitvoering platform, wat beteken dat jy nie nodig het om daar te wees om jou handel uit te voer. Gaan na jou MT4 platform, klik hangende ORDER (tipe) in plaas van instant UITVOERING op jou nuwe orde. KOOP beperk of te verkoop LIMIET gebruik of koop 'Stop of verkoop Stop om jou bestelling te stel, so gou as die mark kry om die vlak wat jy dit vooraf, sal die bestelling uitgevoer. Gaan na www. babypips om meer inligting oor hierdie te lees. tonytony208: Asseblief ek het jou hulp nodig. Ek nodig het om handel te plaas wanneer die mark 'n spesifieke inskrywing punt bereik. Maar ek weet nie hoe om dit te doen, want ek nie altyd is op my rekenaar te handel plaas op die tye wanneer daardie pit vlak of inskrywing punt bereik. Is dit moontlik vir my om te maak 'n voorafbestelling op my MT4 platform versoek vir die handel wat uitgevoer moet word wanneer daardie pit vlak bereik asseblief hoe doen ek dat ek regtig hoop dat jy die dinge wat ek hier geskryf het verstaan. Gretig wag op jou antwoord. Dankie. Bekyk die onderwerp: Pipsbasketing (m) en 3 Besoeker (s) Internasionale teenwoordigheid: kies 'n bank wat jy verkies Nuus 2016/07/25 Kommissie verander vir ProSTP rekeninge 2016/06/17 Verandering in vereistes marge 2016/06/15 Forex4you wedstryd resultate 01.04.2016 Meer as 20 000 000 bestellings is kopieer in Share4you diens 2016/03/23 Welkom nuutste en grootste hefboom - 1: 2000 2015/12/28 Forex4you wil U Geseënde Kersfees en 'n Voorspoedige Nuwe Jaar 2015/12/18 Forex4you Nuwejaar Lotery 2015/02/06 Baie geluk aan die wenners van Share4you wedstryd 2015/05/29 Forex4you die Borg van Blancpain GT Moscow City Racing 2015 2015/05/19 Forex4you: agt suksesvolle jaar Daily Forex Video Rekeninge Trading na vennote oor Korporatiewe Onderwys Eerste Vloer, Mandar Huis, Johnsons Ghut, PO Box 3257, Road Town, Tortola, Britse Maagde-eilande (vind meer oor Kontak) Forex4you Kopiereg 2007-2016, 2007-2016, E-Global Trade Finance Group, Inc. E-Global Trade Finance Group, Inc. gemagtig en gereguleer deur die FSC onder die Securities and Investment Wet op Besighede, 2010 Lisensie: Siba / L / 12/1027. Finansiële state van E-Global Trade Finance Group, Inc. word jaarliks ​​geouditeer deur KPMG (BVI) Limited. Handel oor die Forex mark sluit aansienlike risiko's, insluitende volledige moontlike verlies van fondse. Trading is nie geskik vir alle beleggers en handelaars. Deur die verhoging van die hefboom risiko verhoog (Kennisgewing van risiko). Die diens is nie beskikbaar vir die Amerikaanse, Britse en Japan inwoners. www. forex4you word besit en bedryf deur E-Global Trade Finance Group, Inc, BVI.


No comments:

Post a Comment