Sunday, October 16, 2016

Gekwalifiseerde Small Business Stock Options

Gekwalifiseerde Small Business Stock 1244 Stock Deur Peter Jason Riley n Belastingpligtige mag toegelaat word 'n gedeelte van die wins gerealiseer met die verkoop van gekwalifiseerde kleinsake voorraad van belasbare inkomste te sluit. Daar is twee afdelings van die Internal Revenue Code dat so 'n geleentheid bied. Artikel 1202 permitte 'n belastingbetaler 'n bepaalde persentasie van sodanige wins uit te sluit, terwyl 1045 permitte 'n belastingbetaler om te verhoed dat, of ten minste uitstel, erkenning van potensieel alle sodanige wins indien die belastingbetaler herinvesteert in gekwalifiseerde kleinsake voorraad binne sestig dae. Artikel 1202 permitte 'n belastingbetaler, anders as 'n korporasie, in die algemeen 50 van die wins gerealiseer met die verkoop van sodanige vee te sluit indien die belastingbetaler hou die voorraad vir meer as vyf jaar voor die verkoop. Die bedrag van wins wat uitgesluit kan word op hierdie wyse is beperk, op 'n per uitgewer basis, tot die grootste van 10 miljoen of tien keer die basis belastingbetalers in die voorraad. 'N Gedeelte van die wins uitgesluit onder 1202 moet teruggetel egter as 'n voorkeur vir alternatiewe minimum belasting doeleindes. Gekwalifiseerde kleinsake voorraad enige voorraad in 'n plaaslike maatskappy wat oorspronklik uitgereik nadat 10 Augustus 1993 as: (1) die korporasie is 'n gekwalifiseerde klein besigheid na die uitreiking van die voorraad en (2) die voorraad verkry deur die belastingbetaler op sy oorspronklike probleem in ruil vir geld, ander eiendom (nie insluitend voorraad), of as vergoeding vir dienste gelewer aan die korporasie dienste. Om die ontduiking van die vereiste dat voorraad nuut uitgereik te voorkom, sal voorraad verkry deur die belastingbetaler nie beskou word as gekwalifiseerde kleinsake voorraad indien die korporasie koop enige sodanige vee van die aandeelhouer of 'n verwante persoon binne twee jaar voor of na uitreiking van die aandele waarvoor die uitsluiting verlang. Verder sal 1202 behandeling nie beskikbaar vir 'n belastingbetaler wees indien, binne 'n jaar voor of na uitreiking, die korporasie verlos meer as 5 van die totale waarde van al sy voorraad vanaf die begin van die tydperk, hoewel aflossings voorval by sekere gebeure , soos die dood, egskeiding, gestremdheid, onbevoegdheid, en sekere de minimis aflossings verontagsaam vir hierdie doeleindes. 'N gekwalifiseerde klein besigheid is 'n huishoudelike C korporasie, die bruto bates waarvan ten alle tye op of na 10 Augustus 1993 deur die uitreiking van die voorraad in die vraag nie meer as 50 miljoen (sonder inagneming van laste). Die korporasie moet 'n aktiewe besigheid wees, eerder as om net 'n beleggingsmaatskappy. 'N korporasie sal hierdie vereiste misluk indien meer as 10 van die waarde van sy netto bates bestaan ​​uit voorraad en sekuriteite van ander maatskappye (nie insluitend dié van 'n filiaal). Daarby het 'n korporasie nie aan hierdie vereiste voldoen indien meer as 10 van die totale waarde van sy bates bestaan ​​uit vaste eiendom wat nie gebruik word in die aktiewe optrede van 'n gekwalifiseerde bedryf of besigheid. Vir hierdie doeleindes, is die eienaarskap van, handel in, of huur van vaste eiendom nie beskou as die aktiewe optrede van 'n gekwalifiseerde bedryf of besigheid. Wins uit die vervreemding van gekwalifiseerde kleinsake voorraad deur 'n vennootskap, S korporasie, gereguleer beleggingsmaatskappy of algemene trustfonds wat deur 'n vennoot, aandeelhouer of deelnemer daarin in ag geneem word in aanmerking kom vir 1202 uitsluiting as al die vereistes van 'n gekwalifiseerde klein besigheid en gekwalifiseerde kleinsake voorraad voldoen en indien die belastingbetaler het sy belang in die entiteit op die datum waarop die voorraad verkry en te alle tye daarna totdat die aandele ingesteldheid. Om die ontduiking van die beheermaatskappy tydperk vereistes te vermy, kan die bedrag van wins so uitgesluit nie die deur verwysing vasbeslote om die belastingbetalers pro rata belang in die entiteit op die verkryging van die voorraad bedrag. Benewens aan al die vereistes om te kwalifiseer vir die algemene 50 uitsluiting, indien die voorraad verkoop na 31 Desember, 2000 verkry, in 'n korporasie wat 'n gekwalifiseerde sake-entiteit (onder bemagtiging sone reëls), 'n 60 uitsluiting geld. Artikel 1045 permitte 'n belastingbetaler, anders as 'n korporasie, verkoop gekwalifiseerde kleinsake voorraad, ná 5 Augustus 1997 om wins op so 'n verkoping te stel deur die rollende oor die wins in 'n nuwe belegging in gekwalifiseerde kleinsake voorraad. Roll behandeling onder 1045 is beskikbaar indien: (1) die belastingbetaler het die oorspronklike voorraad vir langer as ses maande gehou en (2) die belastingbetaler maak 'n spesiale verkiesing te eis 1045 behandeling op die belastingbetalers federale belastingopgawe vir die jaar van verkoop. Uitstel van wins onder 1045 is slegs beskikbaar in die mate waarin die besef op verkope bedrag oorskry nie: (1) die koste van enige nuwe gekwalifiseerde kleinsake voorraad aangekoop gedurende die tydperk van 60 dae begin op die datum van sodanige verkope verminder word deur ( 2) enige gedeelte van sodanige koste reeds gebruik om skuiling wins onder 1045. Die toepassing van hierdie reëls in 'n spesifieke geval is kompleks en vereis deeglike beplanning. Kontak my gerus op jou gemak, sodat ons kan bespreek hoe hierdie reëls van toepassing op jou situasie. Artikel 1244 van die Internal Revenue Code, die klein sake voorraad voorsiening, verorden is om toe te laat aandeelhouers van binnelandse kleinsakekorporasies as gewone verliese aftrek, verliese gely toe hulle raak ontslae van hul klein besigheid voorraad. Ten einde hierdie voordelige behandeling ontvang, die Kode bepaal spesifieke vereistes vir: (1) die korporasie die uitreiking van die klein besigheid voorraad (2) die voorraad homself en (3) die aandeelhouers van die korporasie. (1) Die korporasie reik die voorraad moet kwalifiseer as 'n binnelandse kleinsakekorporasie, wat oor die algemeen beteken dat dit onder die wette van die Verenigde State en dat moet geskep word sy totale kapitaal moet nie meer as 1000000 ten tye van die 1244 voorraad is uitgereik aan sy aandeelhouers. Die eerste belasbare jaar waarin die hoofstad van die korporasie oorskry 1000000 is die oorgang jaar genoem, en die korporasie moet aanwys wat aandele uitgereik daardie jaar kwalifiseer vir 1244. Byvoorbeeld, as 'n nuutgestigte maatskappy ontvang 2000000 vir sy aanvanklike uitreiking van voorraad, dit kan tot aanwys om 1000000 van sy voorraad as gekwalifiseerde 1244 voorraad. Die korporasie moet ook voldoen aan 'n bruto inkomste toets. Hierdie toets vereis dat die korporasie, gedurende die tydperk van sy vyf mees onlangse jaar eindig voor die datum van die verlies van sy voorraad opgedoen, lei meer as 50 van sy bruto inkomste uit ander bronne as passiewe inkomste uit beleggings bronne. Die bruto inkomste toets beperk en sodoende die belastingverligting wat deur die klein sake voorraad voorsiening na die voorraad van korporasies aktief betrokke in 'n bedryf of besigheid. Die bruto inkomste toets is nie van toepassing waar, vir die hele tydperk waarvoor bruto kwitansies gemeet, die bruto inkomste van die korporasie minder as die besigheid aftrekkings toegelaat word om die korporasie deur die Kode is. Die Kode ook stel rekordhouding vereistes van die korporasie in verhouding tot die 1244 voorraad. Een van hierdie is n vereiste dat die korporasie aanwys aanwysing, vir sy oorgang jaar, dié van sy uitstaande aandele wat kwalifiseer vir 'n klein besigheid voorraad behandeling. (2) gewone aandele, en voorkeur voorraad uitgereik word nadat 18 Julie 1984, kwalifiseer as 1244 voorraad. Ten einde te kwalifiseer as 1244 voorraad, moet die voorraad uitgereik word, en die wat deur die aandeelhouer betaal oorweging moet bestaan ​​uit geld of ander eiendom, nie dienste. Stock en ander sekuriteite is nie ander eiendom vir hierdie doel. Dit kan egter kansellasie van skuld voldoende geldig oorweging wees. (3) Artikel 1244 is slegs beskikbaar vir verliese gely deur aandeelhouers wat individue. Verliese gely op voorraad gehou deur 'n korporasie, trust of boedel kwalifiseer nie vir 1244 behandeling. Onderhewig aan 'n baie beperkte uitsonderings, die voordele van 1244 is slegs beskikbaar vir individue wat die voorraad verkry deur die uitreiking van 'n plaaslike kleinsakekorporasie, en is nie beskikbaar vir 'n daaropvolgende oordragnemer van die voorraad. In sommige gevalle, kan 'n vennootskap te kwalifiseer as 'n aandeelhouer van 1244 stock. Oor die algemeen, alle oordragte van 1244 voorraad deur die aandeelhouer, of dit nou in 'n belasbare of Belasting Vrye transaksie, hetsy deur die dood, 'n geskenk, verkoop of ruil, te beëindig 1244 status. Sodra al die vereistes van 1244 voorraad voldoen, is gewone verlies behandeling vir verliese op 'n verkoop of ruil van 1244 stock toegelaat word indien die verlies anders as 'n kapitaalverlies sal behandel word. Die bedrag van gewone verlies wat 'n individuele belastingbetaler kan besef as gevolg van die klein besigheid voorraad voorsiening is onderhewig aan sekere beperkings. Enige bedrag van 1244 verlies van meer as hierdie beperking word as 'n kapitaalverlies. Vir verliese in belasbare jare beginnende na 1978, die maksimum bedrag wat 'n belastingbetaler kan eis as 'n gewone verlies vir alle verliese gely op 1244 voorraad in 'n belasbare jaar is 50000, oor die algemeen, of 100,000 as 'n gesamentlike terugkeer geliasseer. Omdat die reëls onder 1244 is ingewikkeld, Ek wil u aanmoedig om kontak jou belasting adviseur hoe hulle van toepassing is op jou situation. Qualified Small Business Stock (QSBS) Winste Vrae 7 Oktober 2013 update op QSBS winste AB 1412 (Statistiek. 2013, CH. 546 ), deur die Goewerneur op 4 Oktober 2013 met terugwerkende krag kan die gekwalifiseerde Small Business Stock (QSBS) uitstel en 50 persent wins uitsluiting vir belasting jaar 2008 tot 2012. Alhoewel AB 1412 is met ingang 1 Januarie 2014 is FTB die verskaffing van die volgende inligting vir belastingbetalers beïnvloed deur veranderinge gemaak deur AB 1412 tot Inkomstediens amp Belasting Kode Artikels 18.038,5, 18.152,5 en 18.153, Frank Cutler v. Franchise Belastingraad. (2012) 208 Cal. App.4th 1247, of Franchise Belasting Raadskennisgewing 2012-03. Belastingbetalers wat nie hul 2012 belastingopgawe belastingbetalers wat geregtig is om die terugwerkende QSBS bepalings mag die uitsluiting of uitstel eis geliasseer. Om die uitsluiting of uitstel vir QSBS op Vorm 540 Bylae D eis, meld die volle bedrag van wins uit die verkoop van QSBS. Onmiddellik onder daardie lyn skryf QSBS uitsluiting en rapporteer die uitsluiting bedrag as 'n negatiewe getal (verlies), of skryf QSBS uitstel en rapporteer die uitstel bedrag as 'n negatiewe getal (verlies). Belastingbetalers beweer die uitsluiting moet 50 persent van die QSBS uitsluiting bedrag verslag oor Form 540 Bylae P, Line 10, Incentive voorraad opsies en Kalifornië gekwalifiseerde voorraad opsies, as 'n alternatief minimum belasting (AMT) voorkeur item. Belastingbetalers wat hul 2008 2012 belastingopgawes ingedien en is gekontak deur die FTB met betrekking tot hul QSBS verkiesing FTB sal belastingbetalers van die volgende in kennis stel: Hangende Kennisgewings van voorgestelde Assesserings gebaseer op die Cutler besluit of FTB Kennisgewing 2012-3 sal teruggetrek word. Sluiting briewe sal gepos word aan belastingbetalers wat 'n beperkte QSBS kwytskelding vir 2008. onbetaalde belasting, rente, of straf beoordeel as gevolg van die Cutler besluit onderteken / FTB Kennisgewing 2012-3 sal vergaan nie. Terugbetalings ontvang betalings wat verband hou met die Cutler besluit / FTB Kennisgewing 2012-3 uitgereik sal word. Geen aksie nodig is deur die belastingbetaler om terugbetalings te vra nie, tensy hulle nie hoor van die FTB teen 30 November, 2013. In hierdie omstandighede, kan belastingbetalers kontak die FTB by 916.845.3030. Belastingbetalers wat hul 2008 2012 belastingopgawes ingedien en het nie aanspraak maak op die QSBS verkiesing kan nou nie so AB 1412 verander die huidige QSBS statute (inkomste en belasting Kode Afdeling 18.038,5, 18.152,5) en elimineer die vorige vereiste dat 80 persent van sake-aktiwiteit voorkom in Kalifornië tydens die hou tydperk. Maar die snelzoekvak moet aan die 80 persent Kalifornië betaalstaat vereiste ten tyde van die verkryging vir belastingbetalers om die 50 persent wins uitsluiting of uitstel te eis op 'n gewysigde opgawe (eis vir terugbetaling) indien die wet van beperkings is oop. Oor die algemeen, die wet van beperkings is vier jaar vanaf die datum waarop die terugkeer geliasseer (indien ingedien word binne die uitbreiding tydperk), of een jaar vanaf die datum van die oorbetaling, wat ook al later is. Daarbenewens nuut verorden inkomste en belasting Kode artikel 18135 toelaat belastingbetalers tot 30 Junie 2014, 'n QSBS eis vir terugbetaling lêer vir belasting jaar 2008 Sien inligting geregtig Belastingbetalers wat nie geliasseer hul 2012 terugkeer hierbo vir instruksies oor hoe om die eis uitsluiting of uitstel. Gewysig opbrengste moet aandui in rooi QSBS EIS om terugbetaling aan die bokant van die opbrengs, sluit die berekende terugbetaling bedrag en gepos word aan die volgende adres: Cutler Eis vir Terugbetaling 347 MS F381 Franchise Belastingraad C / O FTB Kennisgewing 2012-03 P. O. Box 1779 Rancho Cordova, CA 95741-1779 Courier Dienslewering of Private Courier Mail: Franchise Belastingraad Sacramento, CA 95827 FTB Kennisgewing 2012-3s riglyne steeds van toepassing op belasting jaar 2007 en voor, met 'n oop wet. Die goewerneur onderteken Vergadering Bill 1412 op 4 Oktober 2013. Dit laat belastingbetalers om QSBS uitsluitings en deferrals wins aanmeld vir 2008-2012 belasting jaar. Die inligting hieronder is historiese doeleindes. Agtergrond inkomstebelasting Federale wet maak voorsiening vir die uitsluiting of uitstel van wins uit die verkoop of ruil van gekwalifiseerde kleinsake voorraad (QSBS). Begin in 1993, Kalifornië het sy eie selfstandige QSBS bepalings wat handel oor uitsluitings, wat oor die algemeen bestaande federale wet weerspieël. Maar, Kalifornië wet vereis dat ten minste 80 persent van die maatskappy se betaalstaat ten tye van die voorraad aangekoop moet binne Kalifornië en 80 persent van bates en betaalstaat tydens die belastingbetalers hou tydperk vir die voorraad in aanmerking te kom vir 'n moet binne Kalifornië QSBS kry uitsluiting of uitstel. In 1998, Kalifornië het sy eie selfstandige QSBS voorsiening hantering van deferrals. Die bepalings in Kalifornië wet met betrekking tot die 80 persent bate en betaalstaat vereistes gevind ongrondwetlik te wees in Augustus 2012 deur die Kalifornië Appèlhof in Cutler v. Franchise Belastingraad (FTB). Die howe besluit Californias hele wet QSBS ongeldig en onafdwingbaar. As gevolg hiervan, al QSBS gewin uitsluitings en deferrals voorheen toegelaat onder Kalifornië wet geword ongeldig. Dit is belangrik om daarop te let dat die besluit howe in Cutler nie die federale behandeling van QSBS het verander. Omdat QSBS gewin uitsluitings en deferrals is nie meer geldig vir Kalifornië doeleindes, belastingbetalers wat voorheen het gebruik gemaak van Californias voorkeurbehandeling van QSBS in jare nog oop vir assessering onder die wet van beperkings (algemeen 2008 en later) vier jaar moet nou recompute hul belasbare inkomste vir elke geraak jaar sonder uitgesluit of uitstel winste uit die vervreemding van QSBS. 2007 (en voor) belasting jaar nog oop onder die wet van beperkings, sal 'n QSBS gewin uitsluiting of uitstel toegelaat word indien die belastingbetaler onder Kalifornië wet voldoen aan al die vereistes, dit wil sê diegene behalwe die 80 persent bate en betaalstaat vereistes (Sien FTB Let 2012-03). Vrae Algemene vrae Hierdie kennisgewing raak belastingbetalers wat uitgesluit of uitgestel wins uit die verkoop van QSBS onder Kalifornië inkomste en belasting Kode (RampTC) Artikels 18.152,5 of 18.038,5. As jy 'n uitsluiting of uitstel vir belasbare jare beginnende 1 Januarie 2008 of later beweer, dan daardie items moet reggestel word. Vir belasbare jaar begin voor 1 Januarie 2008, en vroeër, kan 'n paar belastingbetalers geregtig om eise vir terugbetaling te dien. Wat beteken dit vir my federale inkomste belasting terug Jou federale QSBS uitsluitings en / of deferrals is nie geraak deur die Cutler besluit of FTB Kennisgewing 2012-03. Vir belasbare jaar begin 1 Januarie 2008, of later, jy moet lêer gewysig belastingopgawes vir die jaar waarin die uitsluitings of deferrals is aangemeld nie. As jy dit nie in te dien gewysig belastingopgawes, kan jy verwag om gekontak deur FTB. Sien ook rente en boetes Vrae 4 met betrekking tot die implikasies van rente skorsing en 'n moontlike alternatief vir die indiening van 'n gewysigde terugkeer na die regstellings aan te meld. Wat gebeur as ek gekontak deur FTB en glo ek nie uit te sluit of uit te stel enige QSBS winste Gaan jou opbrengste en bepaal of jy 'n QSBS gewin uitsluiting of uitstel berig. As daar was geen uitsondering of uitstel berig op jou belastingopgawe, kontak ons ​​asseblief. Ons sal jou opbrengs te hersien en die nodige stappe te neem. Hoe het FTB die middel bepaal Na die hof het bevind die wet ongrondwetlik is, die FTB weldeurdagte elke administratiewe opsie moontlik. Ons het gevind dat geen wettige opsie vir die FTB maar die bepalings vir belasting jaar staak binne die wet van beperkings. Die hof het bevind dat die wet onbehoorlik diskrimineer teen interstate commerce, wat is 'n situasie wat moet reggestel word. Die FTB het te doen gehad met wette gevind om onbehoorlik diskrimineer teen Interstate Commerce in die verlede en sulke diskriminasie gerig deur 'n middel wat wesenlik soortgelyk is aan die in Legal Notice 2012-03 beskryf middel was. Die fatsoen van daardie middel is litigated en gehandhaaf word deur die Kalifornië Appèlhof. Wetgewende Voorneme is duidelik en kan nie verander word deur administratiewe optrede Die Wetgewers skepping van hierdie belasting voordeel is bedoel om belegging aan te spoor in Kalifornië. Die Wetgewer het nooit bedoel om die QSBS voordele verleen op alle belastingbetalers, maar eerder duidelik en ondubbelsinnig die bepalings wat ontwerp is om belegging in Kalifornië besighede bevoordeel. Omdat die Kalifornië Grondwet uitdruklik en uitsluitlik verleen die wetgewer met wetgewende gesag, die wysiging van 'n wetgewende aanvaarding ten einde 'n nuwe wet te skryf is sonder enige administratiewe agencys krag, insluitend die FTBs. As FTB sy middel, wat hierdie onverwagte belastinglas kan verlig nie kan verander Terwyl die FTB het geen diskresie om administratief verligting, is die Wetgewer nie insgelyks beperk. Die Wetgewer mag wil regstellende stappe te oorweeg om verligting te bring aan geïmpakteerde belastingbetalers benadeel. Rente en boetes Is daar enige boetes wat ek kan wees onderhewig aan as gevolg van die Cutler besluit die algemeen is daar nie boetes geassesseer te danke aan die regstelling van 'n berig kry uitsluiting of uitstel wat verband hou met QSBS onder die kennisgewing. Maar, as jou oorspronklike terugkeer nie betyds ingedien is, is daar dalk 'n boete vir die indiening van 'n misdadige terugkeer, wat sal word op grond van die bykomende belasting verskuldig wees. Sien ook rente en boetes Vrae 5. Rente sal oploop op 'n balans te danke soos voorgeskryf deur Kalifornië wet. (Sien RampTC Artikel 19101.) Die oplegging van belang is verpligtend, en FTB is nie toegelaat om rente behalwe waar deur die wet gemagtig bedwing (Appèl van Amy M. Yamachi. 77-SBO-095, June 28, 1977). Sou óf belangstelling vermindering of opskorting van belang wees beskikbaar algemeen nie belang vermindering of belangstelling skorsing sal beskikbaar wees. Rente vermindering mdash Onder RampTC Artikel 19104, mag rente afgeneem net in beperkte omstandighede waar 'n vertraging is veroorsaak deur 'n onredelike fout of versuim deur FTB in die uitvoering van 'n ministeriële of bestuurs Wet. 'N Verandering in die wet as gevolg van 'n Kalifornië appèlhof besluit is nie 'n bestuursposisie of ministeriële Wet deur FTB. Rente skorsing mdash Onder RampTC Artikel 19116, kan rente hef opgeskort waar 'n voorgestelde tekort kennisgewing nie binne 36 maande van die oorspronklike vervaldatum van die opbrengs of die datum waarop die oorspronklike of gewysigde opgawe ingedien is, na gelang van watter later is uitgereik. FTB sal outomaties bereken enige toepaslike rente skorsing bedrag op 'n voorgestelde tekort assessering. Soos hieronder verduidelik, omdat die vervaldatum van die opbrengs 2008 is meer as 36 maande gelede, kan dit wees om 'n paar taxpayersrsquo voordeel vir FTB om die aanpassing by kennisgewing van die voorgestelde Assessering (NPA), eerder as deur die belastingbetaler indiening van 'n gewysigde terugkeer maak. As ek 'n QSBS uitsluiting of uitstel op my 2008 Kalifornië persoonlike inkomstebelastingopgawe beweer, en jy het nog nie my gekontak, moet ek 'n gewysigde terugkeer, of wag vir jou om my te kontak As gevolg van die manier waarop die rente skorsing reëls onder RampTC Artikel 19116 bedryf, indien meer as 36 maande verloop het sedert jy tydige geliasseer jou terugkeer 2008, en jy nou 'n lêer 'n gewysigde terugkeer insluitend die volle bedrag van die wins wat voorheen onder RampTC Artikel 18.152,5 uitgesluit of uitgestel onder RampTC Artikel 18.038,5, sou geen belangstelling skorsing wees toegelaat deur die wet. In plaas daarvan, om te kwalifiseer vir rente skorsing vir 2008, kan jy die bykomende belasting verskuldig bereken (of kontak ons ​​vir hulp in die berekening van die addisionele belasting verskuldig) en hierdie bedrag as 'n belasting deposito betaal sonder die indiening van 'n gewysigde terugkeer. Die betaal aangewend sal word teen die belastingaanspreeklikheid wat op die kennisgewing van die voorgestelde aanslag (NV) bedrag wat ons sal uitreik vir 2008. Rente skorsing sal dan aansoek doen om die tydperke na die verstryking van 36 maande vanaf die datum van die oorspronklike terugkeer ingedien en die datum waarop die FTB reik sy NVG (Nota: Verpligte e-pay vereistes kan toepas, sien betaling kwessies Vrae 2). Aanvaar 'n belastingbetaler verkoop QSBS in 2012 en beplan om óf aanspraak maak op die 50 persent wins uitsluiting of aankoop vervanging voorraad binne 60 dae in afwagting van die verkiesing van die QSBS gewin uitstel. Die wins is nie vir 2012. ingesluit in die geskatte belasting berekening Sal die straf vir onderbetaling van geraamde belasting van toepassing Ja. RampTC Artikel 19142 (b) (1) slegs 'n uitsondering op die beraamde belasting straf kan word wanneer 'n verandering gedurende die jaar is te danke aan 'n bepaling van die wet wat chaptered gedurende die jaar. Dit geld nie vir veranderinge as gevolg van die toepassing van hofbeslissings. Oudit, protesoptog, en nedersetting onderwerpe Wat as my belastingopgawe is tans onder FTB oudit of uit protes vir die QSBS kwessie Die ouditeur of hoor beampte sal hierdie kwessie as deel van die oudit of protes proses in ooreenstemming met FTB Kennisgewing 2012-03 los. Wanneer sal FTB kwessie voorgestelde bykomende belastingaanslae op QSBS uitsluitings of deferrals - Bygevoeg 28 Februarie, sal 2013 Kennisgewings van voorgestelde Assessering (NPAs) gestuur word begin vroeg in April 2013 en sal voortgaan om te word wat voor die toepassing wet (s) van beperkings verval. Kan belastingbetalers versoek om 'n kwytskelding van die wet van beperkings 2008 tot die uitreiking van 'n NVG uitstel - Bygevoeg 28 Februarie 2013 Ja. A kwytskelding strek die tyd vir FTB 'n NVG te reik, of vir 'n belastingbetaler 'n terugbetaling ontvang. Belastingbetalers kan kontak FTB om 'n kwytskelding versoek om die verstryking van die wet van beperkings 2008 te verleng. Belastingbetalers wat belangstel in die ondertekening van 'n kwytskelding moet die ouditeur op hul brief (as hulle een ontvang) of bel FTB by 916.845.3030. Indien rente skorsing van toepassing, die ondertekening van 'n kwytskelding sal strek die belang skorsing tydperk sien rente en boetes Vrae 3. As ek nie saamstem met FTBrsquos posisie op QSBS of die assessering van bykomende belasting, kan ek protesteer of 'n beroep die besluit Ja. Die normale eis vir terugbetaling, protes, en appèl tydraamwerke en prosedures toe te pas. Hoe kan ek protesteer n NVG disallowing QSBS uitsluitings of deferrals - Bygevoeg 28 Februarie, het 2013 FTB prosedures ingestel vir belastingbetalers om maklik die QSBS belastingaanslae protesteer. Indien u verkies om die NVG te protesteer: Gaan die toepaslike blokkie op die kennisgewingbord. Teken en dateer in die ruimte wat voorsien word. Pos of faks 'n afskrif aan die adres of telefoonnommer gegee op die kennisgewingbord. Jy hoef nie om bykomende dokumentasie in hierdie tyd. Bygevoeg 28 Februarie 2013 Ja - wanneer protes 'n voorgestelde QSBS belastingaanslag, kan 'n belastingbetaler versoek FTB tot aksie op die protes hangende 2013 wetgewende aksie wat 'n invloed die QSBS voorgestelde assessering uit te stel. Die protes prosedures sluit 'n opsie om te versoek dat die protes gehou word hangende wetgewing aksie. Rente sal voortgaan om toeval gedurende die uitstel en 'n daaropvolgende aksie op die protes, totdat betaling ontvang word. Ek het 'n QSBS oudit wat opgelos deur FTBrsquos formele vestiging Program. Is ek nog addisionele belasting No. onderwerp Die nedersetting besluit om die kwessie vir die belastingjaar. Geen verdere optrede nodig is of sal enige verdere stappe gedoen word deur FTB. Ek was voorheen geoudit deur FTB. Moet ek 'n gewysigde ruil vir die QSBS kwessie in te dien of verwag om gekontak deur FTB met betrekking tot die QSBS kwessie Terwyl die FTB tipies nie 'n oudit vir 'n jaar van aanslag heropen nadat 'n oudit afgehandel is, sal ons die uitreiking van kennisgewings om belastingbetalers wat hierdie uitsluiting of uitstel vir belasbare jare beginnende op of na 1 Januarie 2008 geëis, aangesien die Cutler besluit verteenwoordig 'n quotchange van law. quot LLC kwessies As 'n LLC nou hoër totale inkomste as gevolg van die uitskakeling van die QSBS voordele, sal die LLC fooi verhoog as gevolg van die berig koop Ja, maar net as die aanpassing verhoog die totale inkomste van die LLC ten einde 'n hoër LLC fooi vereis. Sal die 10 persent LLC beraamde koste boete van toepassing nie indien die uitsondering vorige jaar voldoen word nie uit hoofde van insluitende die QSBS wins onder die Kennisgewing Ja. Onder RampTC Artikel 17942 (d) (2), is daar geen bepaling in die wet, wat kwytskelding van die LLC fooi straf toelaat. Betaling kwessies Ek is tans maak paaiement betalings vir belasting jare voor 2008 Kan ek 'n eis vir terugbetaling vir daardie jare Ja, maar die terugbetaling kan beperk word tot die herstel van betalings binne een jaar na die datum van die indiening van die eis. As ek 'n verpligte e-pay belastingbetaler is, moet ek 'n e-betaal 'n belastingaanspreeklikheid van 'n gewysigde belastingopgawe Ja. Ten einde vir jou betaling behoorlik te verwerk, moet jy die quottax depositquot boks. Heg asseblief 'n afskrif van die e-pay ontvangs van die gewysigde belastingopgawe. Daar is ooreenkomste vir direkte betaling beskikbaar. Sien betaling opsies. As ek moet paaiement betalings as gevolg van die Cutler besluit te neem, sal FTB afstand doen van die betaling reëling fooi Tans is daar geen bepaling in die wet om die fooie wat gebaseer is op 'n situasie soos die Cutler besluit om afstand te doen. Kontak ons ​​vir meer inligting, skakel ons by 800.852.5711, weeksdae, 07:00-17:00 behalwe staat vakansiedae of e-pos ons by qsbsftb. ca. gov. Ons help om ons webwerf Dankie vir jou hulp. Oeps Iets het wrong. Qualified kleinsake voorraad vir ander as korporasies, Art belastingbetalers. 1202 sluit van bruto inkomste ten minste 50 van die erkende op die verkoop of ruil van gekwalifiseerde kleinsake voorraad (QSBS) wat gehou meer as vyf jaar gewin. Vir kwalifiserende voorraad verkry na 17 Februarie 2009, en voor of op 27 September 2010, die uitsluiting persentasie is 75, en vir kwalifiserende voorraad verkry na 27 September 2010 en voor die uitsluiting persentasie 1 Januarie 2014, is 100. die bedrag van die uitsluiting is 60 in die geval van die verkoop of ruil van sekere bemagtiging sone voorraad wat na 21 Desember 2000 verkry, en verkoop voordat 2015. Art. 1202 verorden in 1993 voor die maksimum kapitaalwins koers vir noncorporate belastingbetalers is verminder in 1997 tot 20 en dan (vir 2013, is dit terug tot 20, maar slegs vir belastingbetalers in die 39.6 inkomstebelasting bracket) in 2003-15. Die Werk en Groei belastingverligting Versoening Wet van 2003 (JGTRRA), P. L. 108-27, uitgeskakel feitlik al die belastingkoers voordeel wat verband hou met die Art. 1202 gewin uitsluiting. Maar die vermoë om te rol oor winste op Art. 1202 voorraad bly 'n voordeel. Vir die meeste belastingbetalers, QSBS is 'n kapitale bate onderhewig aan kapitaalwins belasting tariewe. Die meeste belastingbetalers aan wie Art. 1202 van toepassing is, is onderhewig aan 'n laer effektiewe belastingkoers as wat die geval was Kongres nie verskaf vir gedeeltelike wins uitsluiting vir QSBS sou gewees het. Dit is egter 'n belastingbetaler nie geregtig beide gedeeltelike wins uitsluiting onder Art. 1202 en die verminderde kapitaalwins belasting wat andersins beskikbaar sou wees. Die belasbare gedeelte van die wins belas word onder die normale reëls en onderhewig aan 'n maksimum koers van 28 op kapitaalwins. Dit maak die maksimum effektiewe koers op die wins uit die verkoop van QSBS 14. Die potensiële toepassing van die alternatiewe minimum belasting (AMT) verder erodeer die voordele van 'n belegging in QSBS. Die wins in aanmerking kom vir doeleindes van hierdie uitsluiting in ag geneem moet word, is beperk tot die grootste van 10 miljoen of 10 keer die belastingbetalers basis in die voorraad (Art. 1202 (b) (1)). Die beperking word bereken op 'n per-gemeenskap basis, met 'n laer perke van toepassing is op getroude individue afsonderlik indiening. In die geval van getroude individue indiening gesamentlike opbrengs, wins uitgesluit ingevolge hierdie bepaling gelykop verdeel tussen die gades in die toepassing van die uitsluiting in later jare. Kry uitgesluit ingevolge hierdie bepaling is nie gebruik word in die berekening van die belastingbetalers langtermynkapitaalgroei wins of verlies, en dit is nie beleggingsinkomste vir die doel van die beperking belegging belang. Vir doeleindes van die veranderinge aan inkomste vir die berekening van 'n noncorporate belastingbetalers netto bedryfsverlies aftrekking, is die gedeeltelike uitsondering nie toegelaat (Art. 172 (d) (2) (b)). Vir 'n volledige bespreking van die kwessies in hierdie gebied, sien Art. 1202: Small Business Stock Kapitaalwinsbelasting Uitsluiting deur Tina M. DeSanty, CPA, in die Mei 2013-uitgawe van die belasting adviseur. Alistair M. Nevius. redakteur-in-chief Die belasting adviseur Ook kyk vir artikels oor die volgende onderwerpe in die Mei 2013-uitgawe van die belasting adviseur: 'n Ontleding van die belasting oorwegings in Hoofstuk 13 bankrotskappe. 'N Bespreking van die wysiging of beëindiging van nonqualified uitgestelde vergoeding planne. 'N Kykie na belasting van trusts en boedels onder die nuwe belegging inkomstebelasting netto. Die belasting adviseur is die AICPAs maandelikse tydskrif van belasting beplanning, tendense, en tegnieke. AICPA lede kan inteken om die belasting adviseur vir 'n afslagprys van 85 per jaar. Belasting Afdeling lede kan inteken vir 'n afslagprys van 30 per jaar. Bel 800-513-3037 of e-pos taxsectionaicpa. org vir 'n inskrywing op die tydskrif of 'n lid van die Belasting Afdeling geword. Jaareinde belasting beplanning en whats nuwe vir 2016 Praktisyns moet 'n paar belasting beplanning geleenthede te hersien met hul kliënte voor die einde van die jaar te oorweeg. Hierdie verslag bied strategieë vir individue en besighede, asook onlangse federale veranderinge belasting wet wat hierdie jaar belastingopgawes. Nuusvasvra: IRS waarskuwing op cyberattacks en 'n verandering in pensioen reëls Weereens, die IRS klink die alarm oor 'n bedreiging van cyberthieves. Sien hoeveel jy weet oor hierdie en ander onlangse nuus met hierdie kort vasvra. Versterk jou data verdediging Soos jy die hond dae van die somer weer, dit is 'n goeie tyd om seker te maak jou cyber struktuur kan opstaan ​​om die hitte van eksterne en interne bedreigings. Hier is ses stappe op die strand te help om jou systems. You is hier: Tuis / Founders / Wat is gekwalifiseerde kleinsake voorraad Wat is gekwalifiseerde kleinsake voorraad Onder Internal Revenue Code Afdeling 1202. 'n belastingbetaler (behalwe 'n korporasie) daardie wins erken uit die verkoop of ruil van 8220qualified kleinsake stock8221 gehou vir meer as vyf jaar kan uitsluit 50 van sodanige wins van bruto inkomste vir gereelde inkomste belasting doeleindes. Die bedrag van wins wat in ag geneem vir doeleindes van die uitsluiting geneem kan word is onderhewig aan 'n beperking gelyk aan die grootste van: (i) 10000000 (minder voorheen uitgesluit wins toeskryfbaar aan die vervreemding van ander aandele wat uitgereik is deur die maatskappy), of ( ii) 10 keer die gemiddelde aangepaste basis van die aandele. Daarbenewens is 'n gedeelte van die uitgesluit wins ingesluit in die berekening van alternatiewe minimum belasbare inkomste. Onder IRC Artikel 1045, kan 'n individu rol oor opbrengs uit die verkoop van 'n gekwalifiseerde kleinsake voorraad gehou word vir ten minste ses maande, wanneer die opbrengs word gebruik om gekwalifiseerde kleinsake voorraad te koop in 'n ander maatskappy. Dit uitstel effektief die belasting betaalbaar op enige wins op die beurs. Maar die maksimum belasting op langtermynkapitaalgroei winste is 15 vir die meeste belastingbetalers en 'n 28 koers geld te wen op gekwalifiseerde kleinsake voorraad. Die effektiewe belastingkoers na die 50 uitsluiting is 14. Daar is dus geen noemenswaardige voordeel vir gekwalifiseerde kleinsake voorraad tensy die wins oor gerol in ander gekwalifiseerde kleinsake voorraad. Gekwalifiseerde kleinsake voorraad gedefinieer in Artikel 1202 as 'n voorraad in 'n gekwalifiseerde klein besigheid uitgereik om die belastingbetaler na 10 Augustus 1993 in ruil vir geld of ander eiendom (nie insluitend voorraad), of as vergoeding vir dienste. In effek, die winste gerealiseer met die verkoop of ruil van QSBS verkry deur in aanmerking kom beleggers ná 27 September, 2010 en voor of op 31 Desember 2013 en gehou vir meer as vyf jaar kan kwalifiseer vir 'n 100 persent uitsluiting van federale inkomste belasting. Onder hierdie tydelike 100 persent uitsluiting, uitgesluit winste ook vrygestel van die alternatiewe minimum belasting. As gevolg hiervan, sal die effektiewe federale inkomste belastingkoers op kapitaalwins wat kwalifiseer vir hierdie uitsluiting algemeen nul wees. Die maksimum bedrag van wins in aanmerking kom vir die uitsluiting met betrekking tot die voorraad van 'n enkele gemeenskap is die grootste van 10 miljoen of 10 keer die investorrsquos basis in die voorraad van die uitreiking van korporasie. Tensy kongres optree, QSBS verkry na 31 Desember, 2013 terugkeer na die oorspronklike QSBS reëls, wat oor die algemeen voorsiening te maak vir 'n 50 persent uitsluiting van wins uit kwalifiserende verkope van QSBS, onderhewig aan die alternatiewe minimum belasting. Gestelde beleggers Slegs nie-korporatiewe beleggers, insluitend individue, boedels en trusts, kwalifiseer vir die voordele van die uitsluiting reëls QSBS gewin. 'N Nie-korporatiewe belegger wat 'n belang in 'n deurvloei-entiteit (soos 'n LLC, vennootskap of S korporasie) besit, kan ook in aanmerking te kom vir die uitsluiting met betrekking tot hul aandeel van die wins uit die verkoop van QSBS gehou deur die vloei - through entiteit, met dien verstande dat sekere spesiale reëls is tevrede. Gekwalifiseerde Small Business Stock Stock is QSBS slegs indien die belegger die voorraad verkry teen oorspronklike kwessie van 'n korporasie wat 'n ldquoqualified klein businessrdquo (soos hieronder beskryf) in ruil vir geld of eiendom (behalwe voorraad) of as vergoeding vir dienste aan die korporasie ( behalwe as 'n onderskrywer van die voorraad). Verkry teen Original Uitgawe Die belastingvoordele van die QSBS uitsluiting is beskikbaar aan beleggers (insluitend diensverskaffers en stigters) dat voorraad te bekom (maar nie opsies, lasbriewe, Phantom voorraad regte of skuld) van die uitreiking van korporasie. Soos voorheen beskryf, moet die voorraad verkry vanaf die korporasie in ruil vir geld of eiendom (behalwe voorraad) of as vergoeding vir dienste (behalwe as 'n onderskrywer). Vir hierdie doel: Gesprek van skuld uitoefening van lasbriewe of opsies. Die sukses van die skuld in voorraad en die uitoefening van belegger lasbriewe of werknemer voorraad opsies word as die verkryging van voorraad teen die oorspronklike probleem. Omskakeling van 'n LLC of vennootskap om C korporasie. As 'n LLC of vennootskap is omskep in 'n C korporasie, is C korporasie voorraad uitgereik in die omskakeling na lede of vennote van die LLC of vennootskap beskou as die verkryging van voorraad teen die oorspronklike probleem. Tog sou die tydelike 100 persent uitsluiting slegs van toepassing op enige waardevermeerdering van die C korporasie voorraad wat plaasvind nadat die omskakeling transaksie. Gekwalifiseerde Small Business vereiste vir voorraad om te kwalifiseer as QSBS, die uitgewer van die voorraad in die algemeen moet voldoen aan die volgende vereistes voldoen: Die gemeenskap moet 'n geskikte plaaslike C korporasie wees. Skyfies, RICS, REITs, REMICs, FASITs, koöperasies en sekere ander spesiale tipes maatskappye is nie in aanmerking kom korporasies. Die totale bruto bates van die gemeenskap moet nie oorskry 50 miljoen (soos bepaal onder spesiale reëls) te eniger tyd vanaf aanvang tot die tyd onmiddellik na die uitreiking van voorraad aan die toepaslike belegger. Die korporasie moet enige verslae in te dien dat die IRS vereis. Tans, het die IRS nie geskep enige verslagdoeningsvereistes vir QSBS uitreikers. Die gemeenskap moet ten minste 80 persent (volgens waarde) van sy bates gebruik in die aktiewe optrede van een of meer gekwalifiseerde ambagte of besighede in hoofsaak die toepassing investorrsquos hou tydperk. Daar moet kennis geneem word dat 'n aantal tipes besighede uitdruklik daarvan dat ldquoqualified ambagte of businesses. rdquo Byvoorbeeld uitgesluit, 'n bedryf of besigheid met betrekking tot die uitvoering van dienste op die gebied van gesondheid, die reg, ingenieurswese, konsultasie, finansiële dienste en vele ander vorme van diens besighede sal nie kwalifiseer. Daarbenewens, hotel, restaurant, olie, gas, bankwese, belegging, boerdery en sekere ander vorme van besighede sal nie kwalifiseer. Navorsing en start-up aktiwiteite in verband met 'n toekoms gekwalifiseerde bedryf of besigheid in die algemeen kan beskou word as die aktiewe optrede van die gekwalifiseerde bedryf of besigheid, ongeag of hierdie aktiwiteite 'n bruto inkomste gegenereer het. Vir doeleindes van die 80 persent toets, benewens bates duidelik in die aktiewe optrede van 'n gekwalifiseerde besigheid, die volgende bates kan ook gereken word as wat gebruik word in die aktiewe optrede van die besigheid: (1) bates gehou vir bedryfskapitaal behoeftes en (2) bates gehou vir belegging wat redelik na verwagting binne twee jaar om gebruik te word vir die finansiering van navorsing en eksperimentering in 'n gekwalifiseerde bedryf of besigheid of om stygings in die corporationrsquos bedryfskapitaal behoeftes te finansier. As 'n korporasie bestaan ​​reeds vir ten minste twee jaar, maar nie meer as 50 persent van die bates van die korporasie sal kwalifiseer as wat in 'n aktiewe handel of besigheid as gevolg van die in beskryf reëls (1) en (2) . Daar is beperkings op die hoeveelheid portefeulje voorraad en Real Estate dat 'n korporasie kan hou en nog steeds in ag geneem word wat betrokke is in die aktiewe optrede van 'n gekwalifiseerde bedryf of besigheid. 'N andersins in aanmerking kom korporasie wat gelisensieer is om te werk as 'n ldquospecialized klein besigheid belegging companyrdquo (of SSBIC) kragtens artikel 301 (d) van die Small Business Investment Wet van 1958 (soos in effek op 13 Mei 1993) word geag die aktiewe bevredig maatskappy se behoeftes. Sekere aflossings deur die uitreiking van korporasie van sy voorraad binne twee jaar (of 'n jaar, in sommige gevalle) voor of na die uitreiking van voorraad kan die uitgereikte voorraad diskwalifiseer QSBS status. Geskryf deur View of aflaai Verwante Nywerhede praktyke


No comments:

Post a Comment